Original Soundtrack: Bitirme Tezi


Sevgili dostlar ve okuyucular,

Yeni bir tez yazma döneminde daha beraberiz. Bilime yapacağım ikinci, bireysel çalıştığım ilk bitirme tezimin beyaz cildini (yani ilk basımını*) sizlere duyurmaktan kıvanç duyarım. Konumuz “Akımsız Nikel Fosfor/Nikel Bor Dubleks Kaplamaların Mekanik Özellikeri” gibi birşey. Daha karar vermedim ama yazıyorum işte. Velhasıl her önemli işin bir soundtracki olması gerektiği gibi tez yazmanın da var. Ve ben bu sefer kolaya kaçmıyor, yeni limanlara yelken açıyorum.

Bilimde tırnak kiri atomu kadar yaptığım ilerlemede bana literatür yazarken destek olan sanatçılar aşağıdaki gibidir:

  • Borusan Quartet: Geçen cuma gittiğim konserlerinden sonra her gün bir doz dinlemeden geçemiyorum. Özellikle Türk bestelerinde çok aşmış olduklarını düşünüyorum. Hatta bütün Türk dinleyicisi Adnan Saygun, Ulvi Erkin gibi bestecilerin eserlerine bir kulak verse zannımca memlekette Mozart dinleyicisinde bir azalma yaşanabilir. Neyse zaten Dörtlü buna uygun bir albüm yapacaklarını duyurdu. Takipçisiyiz.
  • The Underground Youth: Nasıl anlatsam bilemedim zira psychedelic rock namına diyebileceğim pek az cümle var. Şimdiye kadar bu türde sadece Magic Alex dinlemiş bünyem bundan sonra da bu gençleri dinlemeye devam edecek. Ama Pink Floyd tadında da değil hani. Zaten olmasın, ben memnunum benzedikleri şeyden.

  • Büyük Ev Ablukada: evrenin en debelenen yerindeyim/nemenem bu çaba boş iyi ki gerilmedim/çeneme gömülmüş yirmilik diş gibi/kaçıcak yerim yok ama evimdeyim. Bence sözler açık.

Başka gruplar da denemekteyim, çok sıkılırsam Top 101 Classical Music listesiyle kendi yaptığım “cukka” isimli elektronik pop listesine dadanıyorum. Hoş değil yani, kafam kazan.

Velhasıl, bitirme yazan bütün gençliğe selam eder, herkese kolaylıklar dilerim. Bitince de burada yayınlarım. Bir şeyler öğrenin, kaplamadan olmuyor. Önerisi olanı da göz önünde bulundururum.

*İlk baskı:5 adet.

Bir Cevap Yazın

