Celebrate the myriad ways that I love you


Eveet… Bu hafta benim için bir düğün sevinci, bir seçimlerde tuttuğum partinin %40’ı geçtiği hissi, bir sınavlar bitti mezun oluyorum mutluluğuyla geçti. Bu saydıklarımın hiçbiri olmadı ve yakın zamanda olmayacak tabii ki ama olan bir şey var: Interpol 1 Haziran’da Maçka Küçükçiftlik’te! OMG!! bana “yalandır, erken sevinme” diyen dostlarımla yarın biletimizi alıyoruz, sevinçli, gururluyuz. Lanet olsun boş boş sırıtıyorum eşşek herifler gelecek diye:D

Son albümlerinin rezil olduğunu söylesem de burda önceden, insan sevdiğine kıyamıyor, bırakamıyor. Canlarım onlar benim. 

 

One Love da belli olmuş; Suede, Editors, Cake geliyormuş. Bi de Rock’n Coke var ki daha adamlar açıklanmadı ama kombinenin güzelliği parlıyor.

Yaş sınırından bizi geri çevirmezlerse bu yaz çılgın geçecek.

Bir Cevap Yazın

