mp3lerinizi silin arkadaşım!


Bu radyoaktif cümleyi neden söyledim? Şundan: geçende Jarvis Cocker’ın albümünü torrentlar iken bi baktım .flac formatında iniyor, zaten farketmemek mümkün değil, 13 şarkılık albüm 307 mb.

Bu .flac formatını daha önce de denedim, japandroids diye 2009un en iyi albümleri listesinde yer alan birilerini dinledim, grubu beğenmediğimden müziğin çalınış kalitesine de pek dikkat etmedim. Ama Jarvis, bebeğimi açıp dinleyince “ahanda! dedikleri kayıpsız eksiksiz denilen şey bu olsa gerek” yorumunda bulundum. Ne güzel, pammuk gibi çalıyor, böyle sıcak tencerede tereyağı eritir gibi.

Gerçi Jarvis’ten de kaynaklanıyor olabilir. Onu da dinleyin. Bunu da deneyin.

Bir Cevap Yazın

