Şimdi, Şu Anda, Burada…


…ben bu işe başlıyorum. İlginçtir, aynı mail adresiyle, bir başkası da burada, aramızda. Hayır, ben de orijinal bir nickim var diye senelerdir takılıyordum, bir bakıyorum, mısırdan bir eleman umithegreat adını kullanıyor. İlginç tabii…

Bir başlangıç yapıp, selam çakıp geçmek, olmaz. Sonra unuturum blog yazmaya kalktığımı. O yüzden düzgün bir girizgah gerek.

Efendim, bendeniz Tuğçe. İTÜ aşçılık 4. sınıftayım şimdilik. Klasik bir sinema-kitap-müzik-sistem eleştirisi (!?), gezi vs. Çılgın bir durum yok yani.

Bir dahaki sayımızda yoga ve üstümdeki etkilerini, Karadeniz turunu ve bitirebildiğim sayfa sayısını tartışacağız.

Görüşmek üzere…

Bir Cevap Yazın

